מיחזור משכנתא

מיחזור משכנתא קיימת חיסכון בהחזר החודשי החלפת משכנתא ניתוח ואיבחון משכנתא

מיחזור משכנתא קיימת

היום, כאשר הריביות נמוכות במשק, ישנה כדאיות גדולה מאוד של מיחזור משכנתא קיימת. רוב האנשים שלקחו משכנתא כאשר הריביות במשק היו גבוהות, זה הזמן להחליף את המשכנתא הישנה בחדשה וליהנות מריביות נמוכות בהרבה. צעד חשוב זה, עשוי לחסוך עבורכם עשרות אלפי שקלים. תוכלו לבדוק לגבי ריבית הפריים שהיא נמוכה יותר מריבית הפריים שנטלתם אז, כאשר קבעתם את גובה המשכנתא וההחזרים הקבועים החודשיים.

יש לדעת, כי קיימות הוצאות נוספות, כאשר תתחילו עם הפעולות של מיחזור משכנתא קיימת למשל, עמלת היוון ועוד הוצאות שיש לשלם על פעולה זו. גם אם הריבית במשק ירדה, מצד שני יש לבצע בדיקת כדאיות ומומלץ כי תבצעו אתה אצל יועץ משכנתאות בלתי תלוי, כך שתוכלו  להיות בטוחים כי  הייעוץ יהיה אמין, היות וחברת ייעוץ משכנתאות פרטית, אין לה את אותם האינטרסים של הבנקים, כי אם חברות אלה, משרתות נטו את לקוחותיהן כאשר האינטרס שלהן הוא טובת הלקוח בלבד.

מעוניינים לשפר את המשכנתא שלכם?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מתי מומלץ למחזר את המשכנתא הקיימת שלכם?

ישנם יתרונות בולטים בצעד חשוב כגון מחזור משכנתא קיימת, כמו למשל אם המצב הכלכלי החל להקשות עליכם ואתם מעוניינים להוריד את ההחזר החודשי. מצד שני יש גם יתרון נוסף אם למשל מצבכם הכלכלי טוב יותר, קיבלתם סכום שלכסף ואתם מעוניינים לחסל את המשכנתא מהר יותר ולהחזיר לפחות את הקרן. כדאי לחשוב לעומק, היות כאשר מבצעים מחזור משכנתא, פורסים את התשלומים ליותר שנים, מה שייקר מצד שני את עלות המשכנתא.

מומלץ לבצע סימולציית מחזור משכנתא קיימת  ובכך תוכלו לראות, אם אכן התנאים החדשים שקיבלתם עבור מחזור המשכנתא יסייעו לכם בחיסכון כספי. עוד המלצה היא, לבדוק בכמה בנקים את פעולת מחזור המשכנתא, כך שתהיו בטוחים היכן ישתלם לכם יותר לבצע  פעולה זו.

יש לבצע בדיקה מקצועית מקיפה, באמצעות חברת ייעוץ משכנתאות פרטית, כך שתוכלו לראות את התמונה ברורה והכדאיות שלכם, לגבי מחזור המשכנתא. קחו בחשבון, כי ביטוח חיים ללווים מעל גיל 55, תשלום חודשי של ביטוח זה, הופך ליקר יותר וזו הסיבה הנוספת שיש להתייעץ עם חברת ייעוץ משכנתאות פרטית.

הידע הוא שלנו - הכדאיות שלכם

לא כל לווי המשכנתא יקבלו או קיבלו את המשכנתא שמתאימה להם. זו הסיבה שיש לפנות לחברת ייעוץ משכנתאות פרטית, אשר רואה לנגד עיניה רק את האינטרסים שלכם. כדאי כי כאשר מדובר בהלוואה שתיקחו להמון שנים, תחשבו את ההחזרים והכדאיות שלכם וכן, תיטלו את המשכנתא המתאימה לכם ביותר, הן מבחינת חישובי הריבית והן מבחינת ההחזר החודשי וזאת, על פי הנתונים שלכם. פה אנו, חברת ידע ייעוץ משכנתאות,  נכנסים לתמונה עם הרבה ידע וניסיון כיועצי משכנתאות בלתי תלויים.

אנו נעשה את כל המאמצים שהמשכנתא שתיטלו תהיה כדאית ונלווה אתכם לאורך כל הדרך של נטילת משכנתא, מחזור משכנתא קיימת, מה שיגרום לכם לחיסכון כלכלי, אשר יתבטא באלפי שקלים חיסכון בכל שנה.