חישוב ריבית משכנתא

חיסכון אמיתי התאמה אישית תכנון מדוייק

חישוב ריבית משכנתא

כאשר אתם מתכוננים לקחת משכנתא חדשה, ישנם כמה דברים מהותיים שעליכם לדעת. הדבר הראשון הוא שמטרת המלווים {הבנקים} היא להרוויח מעסקאות ענק כמו משכנתא, ולהרוויח כמה שיותר. ישנה ההלוואה שהיא הקרן ויש את הריבית שממנה הבנקים מרוויחים. יש לתת מקדמה בערך כשליש מערך הנכס, שזהו התנאי הראשון של הבנקים. את שאר הסכום מחלקים לתשלומים חודשיים קבועים, אשר עשויים להתפרש על עשרות שנים. יש לציין כי חישוב ריבית משכנתא עשויה להתבצע בשני אופנים- הראשון  הריבית עשויה להיחשב כצמוד מדד משתנה  והאופן השני ריבית קבועה.

לקבלת מדריך בנושא חסכון במשכנתא

לכניסה למחשבון זכאות

מעוניינים לקחת משכנתא חדשה?
נשמח לעזור לכם למצוא את המשכנתא האידיאלית עבורכם!

כיצד נקבע המדד במשק?

המדד של חישוב ריבית  משכנתא , נעשה באמצעות חישוב של מגוון מוצרים וקניות בחברה הישראלית. כאשר המוצרים בישראל עולים, כך הריבית עולה בהתאם. בחירה בסוג ריבית צמודת מדד, עשויה להיות מסוכנת ואפילו בגדר של הימור המדד עולה, היות ומדובר על מדינה שיוקר המחיה בה רק עולה ואינו יורד.  ככל שתיקחו משכנתא ארוכה יותר, כך הסיכון יהיה רב יותר. חוץ מאותה ריבית צמודת מדד, קיימת האופציה המושכלת יותר והיא, ריבית קבועה, כשאר אתם מעוניינים לדעת כי תשלום המשכנתא יהיה קבוע בכל חודש וללא הפתעות מיותרות.

יש לקחת בחשבון תשלומים נוספים אשר מתווספים להחזר המשכנתא- ביטוח חיים וביטוח מבנה. אלה התנאים  שיש לעמוד בהם, משום שהבנק מעוניין לדעת כי הלוואה היא בטוחה וחלילה כאשר הלווה יחלה או ימות טרם זמנו, הביטוח ישלם את שאר תשלומי המשכנתא. כמו כן, הביטוח על המבנה יעיל אף הוא, מפני שריפה, אסונות טבע, שיטפונות כדומה. תפקידו של הבנק הוא להציע לכם תמהילים מתאמים או לבצע חישוב ריבית משכנתא   ולכן, מומלץ לא להתפתות להצעות הביטוח משכנתא שהבנק מציע, היות ולרוב מדובר על תשלומים גבוהים יותר של ביטוח. מומלץ למצוא חברות ביטוח המתמחות בביטוח משכנתא במחיר הרבה יותר זול.

התייעצו עם חברת ייעוץ משכנתאות לפני שתחליטו לקחת משכנתא

יש לציין, כי הבנקים לא רואים את האינטרס שלכם, כי אם את האינטרס שלהם הםרואים מצוין, ולכן, מומלץ כי תתייעצו לפני עם חברת ייעוץ משכנתאות, אשר תוכל לבצע עבורכם תמהיל מתאים, כאשר היא תבצע קודם חישוב ריבית משכנתא עבורכם, מה שעשוי לחסוך לכם כסף רב בטווח הארוך. בגלל שקיימות הרבה חברות ייעוץ משכנתא, כאשר הן לא רק מוצאות לכם את הריביות המשתלמות והתמהילים שיתאימו לכם, כי אם הן מבצעות מחזור משכנתא, על מנת להקל עליכם בתשלומים החודשיים והורדת הריבית שתתאים לריבית היום במשק.

אחת מהחברות המובילות, אשר נמצאת בחיפה, הינה חברת ידע ייעוץ משכנתאות אשר עוסקת שנים בתחום. החברה מלווה את לקוחותיה משלב של תחילת ההליך ועד לסופו. החברה רואה בראש ובראשונה את האינטרס שלכם והוא לשלם פחות ריבית וזאת על פי חישוב ריבית משכנתא אופטימלי, אשר בסופו של דבר יהיה לטובתכם.

הידע הוא שלנו- הרווח כולו שלכם!

אם אתם מאזור חיפה או שאתם מעוניינים לרכוש דירה או בית באזור זה, מומלץ לפנות אל חברת ייעוץ משכנתאות מומלצת ומוכרת שיש לה וותק, שם ומוניטין של שנים. אחת מחברות אלו שנמצאו יעילות בתחום, היא חברת ידע ייעוץ משכנתאות, אשר מלווה את לקוחותיה, מתחילת ההליך ועד לסיומו. החברה מבצעת תחילה בדיקת משכנתא חדשה, על מנת שתקבלו את התמהיל האטרקטיבי ביותר, אשר יקל עליכם בהחזרים החודשיים למשך שנים רבות. לחברה קשרים מול בנקים למשכנתאות והיא יכולה למצוא עבורכם את הריבית האטרקטיבית ביותר. בנוסף החברה מבצעת ייעוץ למשכנתאות קיימות, כגון מחזור משכנתא, בדיקה  במשך השנים אם ישנה טעות מצד הבנק המלווה ועוד.