חישוב החזר משכנתא

חיסכון אמיתי התאמה אישית תכנון מדוייק

חישוב החזר משכנתא

רוב משקי הבית מפסידים בממוצע כ-160,000 ₪ (!!!) בעסקת משכנתא בשל חוסר הבנה פיננסית. על פי התמהיל שנבחר עבורכם ע”י יועץ משכנתאות פרטי, ניתן לבצע חישוב החזר משכנתא אם מדובר על משכנתא בתשלומים שווים הלווה ישלם את אותו הסכום, אשר כולל את הריבית שנצברה, אבל בשנים האחרונות התשלומים מורכבים מהריבית על המשכנתא ואילו הקרן תצטמצם רק במעט. קיימים כמובן מסלולי החזר אחרים, שהם בעלי מאפיינים אחרים. על מנת לחשב את ההחזרים החודשיים של המשכנתא, יש להיעזר במחשבון משכנתא.

מחשבון זה,  יכול לסייע לכם בכ הקשור אל חישוב החזרי משכנתא , לערוך טבלת החזרי משכנתא ולקבוע את השיעור הרצוי של המשכנתא, אשר עליכם להחזיר בכל חודש. יש לקחת בחשבון, כי החזרי המשכנתא, אינם כוללים תשלומים נוספים לבנק כמו עמלות, ביטוח וכדומה. התשלומים הנוספים הללו, עשויים להשתנות מבנק לבנק ונתונים גם למיקוח.ישנם מחשבונים לחישוב המשכנתא שהם מורכבים יותר, כאשר המחשבון מבוסס על עמלות. מחשבון מסוג זה, מעניק הזדמנות לחשב את שיעור הריבית האפקטיבי, הסכום המקסימאלי של ההלוואה, על בסיס ההכנסה החודשית של הלווה ועוד.

מעוניינים לקחת משכנתא חדשה?
נשמח לעזור לכם למצוא את המשכנתא האידיאלית עבורכם.

מניעת מצב של קשיים עתידיים בהחזר תשלומי המשכנתא

כאשר תתחילו לבצע חישוב החזרי משכנתא, מומלץ לבצע טבלת החזרי משכנתא לשנים הקרובות, מה שימנע מכם מצב של קשיים כספיים בעתיד. גם בשלב הזה, עוד לפני שתיקחו משכנתא, עדיין תוכלו לשנות את התנאים ביתר קלות, אחרת, זה עשוי להיות מסובך יותר.   בגלל הריבית הנמוכה במשק, החזרי המשכנתא יורדים. זו הסיבה כי רבים יעדיפו מסלולים קבועים ולא צמודי מדד. מצד שני, מסלולים של משכנתאות צמודות למדד, יורדות ושווה לשקול גם אותם וזאת, בשל הרמה הנמוכה של צמיחת המשק.

לוח שפיצר וקרן שווה - מה טוב לכם יותר?

ישנם כמה פרמטרים של חישוב החזר משכנתא, למשל, לוח סילוקין שפיצר, קובע את החלוקה בין ההחזר החודשי הקבוע של תשלומי המשכנתא, לריבית ולקרן המשתנים. בהתחלה של תקופת ההחזר על הריבית, יהיה גבוה וההחזר על הקרן יהיה נמוך. בסוף התקופה, ההחזר על הריבית יהיה שולי וההחזר על הקרן יגדל. לעומת זאת, קרן שווה זהו החזר חודשי של קרו שיהיה קבוע והתשלומים על הריבית ישתנו. הכוונה היא שההחזרים לא יהיו קבועים והם ישתנו במשך השנים. התשלומים הראשונים להחזר המשכנתא, אמנם יהיו גבוהים אבל עד סיום מועד ההלוואה, הם רק יפחתו.

השאלה היא מה יותר טוב עבורכם כלווים של משכנתא? התשובה היא די מורכבת היות והכול תלוי למשל בקידום שלכם, אם הכנסתכם צפויה לעלות האם קיימים כבר ילדים במשפחה, אם אתם לפני חתונה ועוד. יש לשבת עם הנתונים מול עיניכם ולהחליט על המסלול וההחזר המתאים לכם.

בכל הקשור למשכנתא - אל תתנהלו לבד, התייעצו עם חברת ייעוץ משכנתאות.

קשה להתנהל לבד עם הלוואה כמו משכנתא, לראות מה הכי כדאי או להתחיל עם חישוב החזרי משכנתא. זו הסיבה, כי יש להתייעץ עם חברת ייעוץ משכנתאות, אשר תנהל עבורכם את תיק המשכנתא מלפני ההלוואה ועד לסיומה. אם אתם מאזור חיפה, כדאי כי תשמעו על חברת ידע ייעוץ משכנתאות, אשר קיימת שנים רבות ועוסקת  בייעוץ משכנתאות, מחזור משכנתא, ייעוץ לכלכלת המשפחה, ביטוחי משכנתא ועוד. החברה סייעה להרבה לווים, לבחור את המשכנתא המתאימה ביותר, כאשר נערך משא ומתן מול הבנקים עד לבחירה הנכונה של החזרי המשכנתא. חברת ידע ייעוץ משכנתאות, רואה את טובת לקוחותיה ולא את טובת הבנק והיא סייעה למאות לווים לבצע את השיקול הנכון בותר גם לטווח הרחוק.

אם אתם מאזור חיפה או שאתם מעוניינים לרכוש דירה או בית באזור זה, מומלץ לפנות אל חברת ייעוץ משכנתאות מומלצת ומוכרת שיש לה וותק, שם ומוניטין של שנים. אחת מחברות אלו שנמצאו יעילות בתחום, היא חברת ידע ייעוץ משכנתאות, אשר מלווה את לקוחותיה, מתחילת ההליך ועד לסיומו. החברה מבצעת תחילה בדיקת משכנתא חדשה, על מנת שתקבלו את התמהיל האטרקטיבי ביותר, אשר יקל עליכם בהחזרים החודשיים למשך שנים רבות. לחברה קשרים מול בנקים למשכנתאות והיא יכולה למצוא עבורכם את הריבית האטרקטיבית ביותר. בנוסף החברה מבצעת ייעוץ למשכנתאות קיימות, כגון מחזור משכנתא, בדיקה  במשך השנים אם ישנה טעות מצד הבנק המלווה ועוד.