למה לקחת יועץ משכנתאות?

חיסכון אמיתי בתשלום המשכנתא התאמת החזר חודשי ליכולת כלכלית שיפור החזר חודשי במשכנתא קיימת

מדוע כדאי לקחת יועץ משכנתאות

משכנתא, היא הלוואה בסכומים גדולים, אשר כרוכה בהחזר חודשי של כמה אלפי שקלים ולעשרות שנים. דבר זה, משפיע על תזרים המזומנים של משק הבית ובני המשפחה. יש לבצע את כל ההליכים למשכנתא, באופן מושכל כך שיש לפנות אל יועץ משכנתאות, אשר יוכל להדריך, לייעץ ולסייע גם בהליכים כמו ריצות ובירוקרטיה, מיקוח מול הבנקים והשגת הריבית הנמוכה והאטרקטיבית ביותר, מה שיגרום לכם להקלה בתשלום התשלומים החודשיים למשך שנים של המשכנתא שלכם.

שוק ייעוץ המשכנתאות רק מלבלב, היות ורבים הבינו, כי ללא יועץ משכנתאות, הם עשויים לשלם הרבה יותר כסף, היות והבנקים למשכנתאות, רואים את טובתם האישית בלבד. הבנקים המלווים למשכנתאות מציעים היום המון מסלולים ותמהילים, אשר עשויים לא להתאים ללווים, במיוחד אם אין להם מושג בתחום.

מעוניינים לקחת משכנתא חדשה?
נשמח לעזור לכם למצוא את המשכנתא האידיאלית עבורכם.

היתרונות הרבים בבחירת יועץ משכנתא מקצועי

מי שבוחר יועץ משכנתאות מקצועי, ייהנה מכמה יתרונות ברורים. הראשון, חיסכון בזמן, השני חיסכון רב בכסף,  היתרון השלישי הינו מיקוח בין הבנקים, היתרון הרביעי בחירת תמהיל משכנתא מתאים בריבית נמוכה, אשר לא תגרום לעלייה משמעותית בהחזרי החודשיים של המשכנתא בטווח הארוך. אלה הם יתרונות מהותיים וחשובים, עבור כל מי שהולך “להתחתן עם הבנק” אשר ילווה לו משכנתא, היות ומדובר על תקופות של אפילו עשרות שנים.

כאשר אין תנאים אטרקטיביים בהלוואת משכנתא, יועץ משכנתאות מקצועי, אשר מהווה כוח רב בקנייה, במיוחד לאחר שהוא מטפל בעשרות תיקי משכנתא בכל שנה,  פשוט יעבור לבנק הבא, אשר יציע לו תנאים אטרקטיביים יותר עבור לקוחותיו. מלבד זאת, יועץ שהוא מקצועי בכל תחום המשכנתאות, יוכל אף לבחון את מצב הריבית במשק וכן, את מדד המחירים לצרכן וכן, יוכל לדעת מה הצפי של ריביות ומדדים בטווח הארוך והקצר. על פי ההערכות, קיימים היום בישראל בין 500-600 יועצי משכנתאות, אשר מבצעים שופינג בין הבנקים ומסייעים ללקוחות במציאה של חבילת מימון מתאימה לצרכיו בתנאים הטובים ביותר, כאשר התגמול של יועץ המשכנתאות הינו כמה אלפי שקלים שזה סכום זניח, לעומת החיסכון הרב בבחירת משכנתא בריבית נכונה ותמהיל מתאים.

ידע הוא כוח וזה הידע שלנו בייעוץ משכנתאות

בגלל הפריחה בשוק של ייעוץ משכנתאות, יש לבחור בקפידה יועץ משכנתאות היות ושוק זה, עדיין נחשב לפרוץ ואין עדיין קריטריונים הקבועים בחוק, אשר יכולה להעיד על מיומנות. זו הסיבה שיש לבחור בחברת ייעוץ משכנתאות אשר עוסקת שנים בתחום ויש לה שם ומוני טין. אחת החברות המובילות בחיפה בתחום ייעוץ המשכנתאות, הינה חברת ידע ייעוץ משכנתאות, אשר סייעה לרבים מהלווים למצוא את התמהיל הנכון עבורם על פי נתוניהם האישיים וכן, הצליחה להשיג משכנתאות בריביות נמוכות ואטרקטיביות עבור לווים רבים. לחברה יועצי משכנתאות מנוסים, אשר למדו את תחום הכלכלה וייעוץ המשכנתאות , כך שהצוות הינו מקצועי ביותר.