ייעוץ לכלכלת המשפחה

חיסכון אמיתי התאמה אישית תכנון מדוייק

ייעוץ לכלכלת המשפחה – עכשיו הכסף בשליטה שלכם

אם אתם בעלי משפחה, לבטח אתם מרגישים היטב את יוקר המחיה. אם אתם באותה הדרך, כאשר המינוסים רק מזנקים בבנקים ואינכם גומרים את החודש, תגיעו לאותו המקום ואפילו גרוע יותר. רבים נעזרים עם חברות המתמחות בנושא של ייעוץ לכלכלת המשפחה, כך שיוכלו להרים את הראש מעל פני המים ולא לטבוע בהוצאות, הלוואות וחובות אחרים. רוב משקי הבית בישראל, מתמודדים עם בעיה כבדה ומשפחות רבות נקלעות לחובות וגירעונות, מה שפוגע במצבן הכלכלי אפילו בטווח הארוך.

זוגות רבים שואלים את אותן השאלות בכל חודש:
איך זה שהמשכורות שלנו נכנסות והמינוס רק גדל בבנק?
כיצד ייתכן ששנינו עובדים ויחד עם זאת, אנו לא מסוגלים לגמור את החודש?
למה אנו זקוקים בגילנו לעזרה של ההורים?

בגלל המצב שאינו משתנה, רבים מהזוגות פונים לחברות המציעות ייעוץ לכלכלת המשפחה, על מנת לקבל כלים יעילים ולהתנהל נכון בכלכלת הבית וניהול התא הכלכלי המשפחתי.

חיים במינוס תמידי למרות ששניכם עובדים?
נשמח לעזור לכם להגיע לאיזון כלכלי בבית.

משפחות שחיות במינוס תמידי בבנק - טומנות ראשן בחול

כל משפחה, צריכה לשאול את עצמה שאלות לגבי הניהול הכלכלי שלה לפני שהיא פונה אל ייעוץ לכלכלת המשפחה ואם התשובות עליהן הינן חיוביות, יש להיעזר ביועץ כלכלי משפחתי.

השאלות העיקריות שיש לשאול הן:
האם חשבון הבנק של המשפחה, נמצא במאזן שלילי?
האם המשפחה מרוויחה הרבה כסף אבל מצד שני אינה מסוגלת לחסוך?
האם פקידי הבנק שבו מתנהל החשבון המשפחתי, מתקשרים לעיתים קרובות בשל חריגה? האם ראשי המשפחה, חרדים מהיום שבו יגיעו לגיל הפרישה?

אם תתייעצו עם מומחים בתחום, תוכלו לצאת מהדאגות ולעקוב אחר התנהלות כלכלית נכונה שתינתן לכם, ע”י חברה מקצועית.

זו הבעיה שרבים מתעלמים ממנה, אך כאשר המינוס עולה ופקיד הבנק מתקשר, מציע לכם להלוות כסף מהבנק לסגירת המינוס ולמעשה נכנסתם למעגל הלוואות שאינכם יודעים כיצד לצאת ממנו, אז המצב גרוע. אם החלטתם גם אתם, לקבל ייעוץ לכלכלת המשפחה ע”י יועצים מקצועיים בתחום הפיננסים, זה הזמן לעשות זאת וכבר תחושו הקלה. יש לבחון את החברות המציעות שירות זה, ע”י הוותק שלהן בתחום וכן, המחיר שתשלמו, כדאי כי תבצעו פריסת תשלומים נוחה, מה שיקל עליכם בתשלומים.

ייעוץ מקצועי ששווה המון לכלכלה מחושבת

זה ידוע, כי הבנקים עולים לכם יותר, אם תנסו להשיג באמצעותם ביטוח משכנתא. זו הסיבה כי אם אתם מטופלים ע”י חברת ייעוץ משכנתאות פרטי, היועץ שלכם, ישמח לנדב לכם מידע יעיל שיחסוך לכם כסף רב, כאשר תתחילו להתעניין לגבי הביטוח של הנכס וביטוח החיים שהם חלק בלתי נפרד מהמשכנתא עצמה. חברת ידע ייעוץ משכנתאות, כבר קיימת שנים בחיפה והיא ידועה במתן שירות מקצועי ויעיל לנוטלי משכנתאות, כשאר מטרת החברה היא לחיסכון רב בכסף של לקוחותיה.

לחברה קשרים ומידע רב, בזכות הקשרים הענפים שיש לה עם חברות הביטוח השונות, כך שתוכלו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לביטוח המשכנתא שלכם ואפילו כמה הצעות, מה שיאפשר לכם לבחור טוב יותר.